ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

ادبیات-تحقیق-و-پیشینه-بانکداری-الکترونیکی-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

مزایای بانکداری الکترونیک
    مزایای بانکداری الکترونیک را می توان از دو جنبه مشتریان و موسسات مالی مورد توجه قرار داد. از دید مشتریان می توان به صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان و دسترسی به کانال های متعدد برای انجام عملیات بانکی نام برد.
    از دید موسسات مالی می توان به ویژگی هایی چون ایجاد و افزایش شهرت بانک ها در ارائه نوآوری، حفظ مشتریان علیرغم تغییرات مکانی بانک ها، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازارهای هدف، گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل را نام برد. بر اساس پژوهش های موسسه دیتا مانیتور  مهم ترین مزایای بانکداری الکترونیک عبارتند از: تمرکز بر کانال های توزیع جدید، ارائه خدمات اصلاح شده به مشتریان و استفاده از راهبردهای تجارت الکترونیک(نيازي ،1387).
    البته مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نیز قابل بررسی است. رقابت یکسان، نگهداری و جذب مشتری از جمله مزایای بانکداری الکترونیک در کوتاه مدت (کمتر از یکسال) هستند. در میان مدت (کمتر از 18 ماه) مزایای بانکداری الکترونیک عبارتند از: یکپارچه سازی کانال های مختلف، مدیریت اطلاعات، گستردگی طیف مشتریان، هدایت مشتریان به سوی کانال های مناسب با ویژگی های مطلوب و کاهش هزینه ها. کاهش هزینه پردازش معاملات، ارائه خدمات به مشتریان بازار هدف و ایجاد درآمد نیز از جمله مزایای بلندمدت بانکداری الکترونیک هستند(نيازي ،1387).

قسمتهایی از پیشینه پژوهش:
ساهوت ،2003: عوامل مؤثر در جذب مشتريان خدمات بانكداري الكترونيكي- براي افزايش كيفيت خدمات بانكي اينترنتي محققین توجه به چند عامل را  مؤثردانسته اند: زمان پاسخگويي، دامنه خدمات، ارتباط با مشتري، وجود اطلاعات مالي در دسترس، سهولت استفاده، امنيت،  طراحي يك محيط گرافيكي مناسب از عوامل مؤثر براي جذب مشتريان اينترنتي است .


توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) مباني نظري بانکداری الکترونیکی مقاله مبانی نظری بانکداری الکترونیکی فایل ورد مبانی نظری و پیشینه فایل بانکداری الکترونیکی مقاله مروری بر مبانی نظری بانکداری اسلامی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعا

مطالب مرتبط

ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)


مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف ودلایل ورشکستگی(فصل 2)

پاورپوینت شرکتهای سرمایه گذاری

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ،الگو ونظریات رفتار اطلاع یابی (فصل 2)

پایان نامه بررسي تطبيقي روابط هخامنشيان با يونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها

پرسشنامه آزمون خلاقیت شغلی (جزنی)

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداری

مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فلسفه اخلاقی کارکنان (فصل دوم)

فیلم آموزش کامل درس ششم عربی پایه هشتم - عنوان: فی السفر (در سفر)

10 راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه

تحقیق سیمان