ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه) می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مفاهیم-و-تعاریف-کارآفرینی-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)
در 34 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
واژه کارآفرینی در سال 1848 توسط استوارت میل  از فرانسه به زبان انگلیسی ترجمه شد. او کارکرد و عمل کارآفرین را شامل هدایت ، نظارت ، مهار و خطرپذیری می دانست و عامل اخیر را به منزله عامل متمایز کننده مدیر و کارآفرین در نظر گرفت . ( سهرابی فرد ، 1385) کارآفرینی به فرآیند ایجاد ارزش از طریق فراهم آوردن ترکیب منحصر به فردی از منابع برای بهره گیری از یک فرصت اشاره دارد. این فرآیند نیازمند یک عمل کارآفرینانه و یک عامل کارآفرینانه است . عمل کارآفرینانه به مفهوم پیاده سازی یک ایده ، فرآیند ، محصول ، خدمت یا یک کسب و کار جدید دلالت دارد .عامل کارآفرینانه ، فرد یا گروهی است که مسئولیت شکوفاسازی و به بار نشستن عامل کارآفرینانه را بر عهده می گیرد. ( حق شناس ، 1386 ) به علاوه کارآفرینی فعالیتی است که شامل اکتشاف ، ارزیابی و استفاده از فرصت ها برای معرفی محصولات و خدمات جدید است . (هوآنگ ، 2013) در واقع شناسایی یک فرصت کارآفرینی ، درک معرفی کالا و خدمات جدید و ابداعی در بازار از طریق ، راه انداختن و تشکیل یک فعالیت اقتصادی جدید یا ارتقاء چشمگیر فعالیت اقتصادی موجود می باشد . (سیگل ، 2012) دريك عبارت كوتاه بايدگفت كارآفريني يك شغل نيست ، يك حرفه نيست ، اشتغالزايي نيست ، بلكه كارآفريني يك شيوه ي زندگي است . كارآفريني يك منش است . گونه اي از بودن و شدن است . كارآفريني يك سبك زيستن است ، يك راه ، يك روش و يك منش ويژه است . كارآفريني مجموعه اي از خصايل و فضايلي است كه متأثر از ويژگيهاي فردي ، خانواده ، محيط تربيتي و شيوه 'اجتماعي شدن' در فرد تكوين مي يابد و تحول مي پذيرد . (ملک پور ، 1390 ، 21)



قسمتی از پیشینه تحقیق:
مونترو سانچز و همکار در سال 2012 در تحقیقی با عنوان ' مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت ها ' وبا هدف معرفی پیامد مدیریت مناع انسانی و کارآفرینی شرکت های بزرگ مورد مطالعه قرار دادند . در واقع هدف اصلی در این مقاله ایجاد درک صحیح و درست از پیشرفت زنان در مدیریت ارشد و آرزوهای آنها در مورد آینده شان برای تبدیل شدن به کارآفرینانی بزرگ می باشد . در نهایت نتایج این تحقیق تفاوت مدیریت منابع انسانی ، عوامل رفتار کارآفرینانه و تاثیر آنها بر کارآفرینی شرکت ها را روشن نمود .


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
مفاهیم و تعاریف کارآفرینی
2-2-1-1- دوره اول : قرن15 و 16 میلادی « صاحبان پروژه های بزرگ »
2-2-1-2- دوره دوم : قرن 17 میلادی « مخاطره پذیری »
2-2-1-3- دوره سوم : قرون 18 ، 19و اوایل قرن بیستم« تمایز کارآفرینان از دیگر بازیگران صحنه اقتصاد »
2-2-1-4- دوره چهارم : دهه های میانی قرن بیستم میلادی « نوآوری »
2-2-1-5- دوره پنجم : دوران معاصر  « رویکرد چند جانبه »
2-2-2انواع کارآفرینی
2-2-3 تعریف فرد کارآفرین
2-2-4ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی(روان شناختی ) فرد کارآفرین
2-2-5 عوامل موثر بر ظهور کارآفرینان
2-2-6اهمیت و ضرورت کارآفرینی
2-2-7 رویکردهای کارآفرینی
2-2-8 پیامدهای کارآفرینی
2-2-9 عوامل موثر بر کارآفرینی
2-4 پیشینه تحقیقات
2-4-1 مطالعات داخلی
2-4-2 مطالعات خارجی
منابع
الف ) منابع فارسی
ب ) منابع لاتین



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی فصل دوم پایان نامه با موضوع کارآفرینی پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی چارچوب نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)


دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برنامه ریزی منابع انسانی ERP (فصل2)

بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در بانکها

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی (فصل دوم)

پرسشنامه سلامت عمومي (28- GHQ)

شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

دانلود طرح توجیهی تولید سیم خاردار

مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم)

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

تحقیق اهمیت ریاضی و روشهای نوین آموزش ریاضی

پایان نامه نیازسنجی فرهنگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه