ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه)

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه) می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-هوش-بازاريابي-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه)
در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

هوش بازاريابي
مفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61).
هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع).
تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)
آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).
به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)
در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)
بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).



قسمتی از پیشینه تحقیق:
ديشمن و كالف(2008)، در تحقيق خود با عنوان، هوش رقبا: يك روش چندفازي براي استراتژي بازاريابي، به جستجوي روشي براي فرموله و ساختاربندي هوش بازاريابي در سازمانها پرداختند. هدف از اين تحقيق جستجوي روشي براي فرموله و ساختاربندي هوش بازاريابي در سازمانهاست. پرسشنامه اين تحقيق به 3080 شركت ارسال و 1280 شركت به آن جواب دادند. جامعه اين تحقيق شركتهاي كانادايي و نوع پرسشها، به صورت پاسخ هاي آري -خير است.
يافته هاي اين تحقيق نشان می‌دهد كه اين شركتها فرهنگ پذيرنده بوده و علاقه زيادي به ايجاد ساختار هوش در سازمانشان دارند، اما تمرينات واقعي براي كسب آن كم است. از جمله نقاط قوت اين تحقيق، نمونه گيري به صورت معقول و منطقي صورت گرفته و جامعه آماري مناسب است. همچنين محققان مدلي را براي هوش تعيين كردند . از جمله نقاط ضعف آن اين است كه تلاش نشده كه بيان كنند كه چرا شركت‌ها به اين فرهنگ رسيده اند؟پرسشنامه در اين پژوهش تنها به صورت آري و خير است. در اين تحقيق بيان نشده كه آيا خود مدل نيز از اعتبار كافي برخوردار بوده است.


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
هوش بازاريابي
2-2-4-1.مشخصات هوش بازاريابي
2-2-4-2-1.كشف مشتريان بالقوه
2-2-4-2-2.مدل سيكل هوش بازاريابي
2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات
2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات
2-2-4-2-6.بررسي داده‌ها، ارزيابي و تفسير
2-2-4-2-7.منتشر كردن
2-2-4-3.خصوصيات متخصصان هوش بازاريابي
2-2-4-4.هوش بازاريابي و ارتباط با ساير هوشها در سازمان
2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار
2-2-5-1.طراحی سیستم
2-2-5-1-1. جمع‌آوری اطلاعات
2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان
2-2-5-2-1.آنالیز رفتار
2-2-5-2-3.کاربردهای محصول
2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمت‌گذاری برای محصولات و خدمات
2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک
2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند
2-2-7.ده فرمان بازاریابی
2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری
2-2-7-2.آشنایی
2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید
2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)
2-2-8-3.مشتری مداری
2-2-8-4.رقیب گرایی
2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان
2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی
2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات
2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف
2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان
2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات
2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما
2-2-11-6. فقدان شکیبایی
2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون
-3.پیشینه تحقیقاتی
2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی
جدول 2-2. منابع آزاد اطلاعات
2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی
الف)منابع فارسي
ب) منابع خارجی



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: ادبیات نظری هوش بازاريابي فصل دوم پایان نامه هوش بازاريابي پیشینه تحقیق هوش بازاريابي مبانی نطری هوش بازاريابي پیشینه پژوهش هوش بازاريابي چارچوب نظری هوش بازاريابي

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه)


پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی راه اندازی کارگاه خیاطی تولید مانتو

پایان نامه معماری بررسي مجموعه اشياء برنزي دوره ساساني (ظروف،پيكره ها،مسكوكات)

بررسی ارتباط سنجي ارگونومي ، فرسودگي شغلي و نگرش حرفه اي معلمان

چگونگي اجرایی شدن معاهدات در حقوق كنوني ايران

پایان نامه و رساله رشته معماری طراحی مجموعه ورزشي

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بتن سبک گازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بحران های مالی و اقتصادی (فصل دوم)

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بیمارستان روانپزشکی